TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Jumaat, 11 Mac 2016

Anak buah baru..

Seronok je tengok orang update mengandung dan dah dapat baby. Terus rasa va va va nak mengandung gaks.. Hehehe lum rezki lagi sabo sabo sabo.. Kalo dah ngandung akan dikaborkan di belog yang suam kuku yang macam takde org baca sangat nih haha.. 

Yeay dapat anak buah lelaki belah suami (adik lelaki no.3). Ni 1st lah laki ahkak dapat anak buah sebab dia kan sulung 1st. So mmg menanti jelah jadi paklong/maklong. Va va va seblah aku panggil makcu/pakcu seblah suami terus upgrade jd maklong.. Terus rasa cam tua tua sangat alahai...

Masuk hosp tengah malam rasanya sebab dah sakit sesangat, beranaknya pagi kot xsilap dalam 9-10 am gak la. Pada 03 march 2016 3.1Kg Boy. Nama Muhammad Adam Firas B. Muhammad Arif Fikri.

Semoga awak membesar dengan sihat dan menjadi insan berguna dan mentaati perintah Allah. Berapa kali dan daa... Nanti dah boleh kawan ngan abang nafiz farhan ngan makucu ye. Nanti boleh geng buli makucu airen awak tu.. hehe 

Nafiz suka je baby ni, kejap kejap kang dia datang cium. Bukan takat cium jer, siap nak angkat skali tau. Bertuah punya anak, mcmkan dia org beso plak nak angkat baby tu.




Muhammad Adam Firas

Yang pompuan tu adik ipo aku yang bongsu kiranya makucu lah anak aku panggil dia.



p/s : Esok hari sabtu dan bermula lah cuti sekolah seminggu, selamat bercuti mak mak yg pepagi buat bento anak tu, yang nak g bercuti pun selamat memandu dan menjaga kesihatan dengan baik. Cuaca skang ni tak menentu kan.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...