TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 21 April 2016

Borak Pagi Khamis

Assalammmualaikum..


Sebelum tu jom reramai kita baca DOAWAKTU PAGI.



Alhamdulillah syukur masih bernafas di pagi khamis ni.
Semoga semua pembaca belog ni diberi kesihatan yang naik baik insyaAllah.
Skang jerebu dah kembali, tapi tak lah teruk lagi kan.
Sebagai rakyat yang perihatin sesama menjaga kesihatan ya.
Minum air kosong banyak banyak.
Jangan lebih kan aktiviti luar.
Pakai face mask mana yang naik motorsikal tu.

Key bhai....

**Tinggal Sebulan lebih je lagi umat islam nak menyambut Ramadhan, korang dah ganti puasa tahun lepas lum?? Jangan bebuat lupa eh eh eh. Hihihi 

MELAKA RIVER CRUISE

Dah survey kemana untuk cuti sekolah hujung tahun ni ke belum ? Untuk korang yang datang nak melawat Melaka boleh lah survey dar...