TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Ahad, 18 Disember 2011

Hari Ini 17


Tadi petang aku kuar..

Pi tengok Ombak Rindu Kat MP (mahkota parade)

masuk jam 14.30p.m then kuar 16.30

haa... baru tau lama tak lama kan..

baru haku tau cite ini lama sangat ..

orang kat sebelah aku banyak dok gelak.

Takde pulak die nak sedey!!

pang sekali kang tau!!! mau??

aku dah kata aku sedey boleh??
nanges boleh??

dia jawab boleh belaka..
huh rasa mcm nak hayunn je lelaju ..

pastu kuar g Karok pulak.
Haku oh tidak la....
diam bersahaja kot..

Pastu jenguk-jenguk pusat beli belah itu..
n go away jela..

gerak pulak sahaja nak tengok Dataran 1M..
hamikkk...
jammed oitt... gegaria kat sane..

nak u turm memey tak buley!! 
dah sangkuiiittt kat sane... truihh sahaja ke Pantai Puteri..

Makan sikit-sikit teruih balik umah..
Ops rain again...

Lebat boleh tey kau!!!
Huh memey lebat..

Sampai uma siyess malas mandi sudey...
Dok amik feel mandi..

Tengok Tb sat..
layan cite ape kat TV3 ..

pastuh dah bosang...
mencoret kisah...

huhu..okey

masa tidak mengizinkan..
malah mata juga tidak mengizinkan nak type lebey..

dia dah jeles..

so kena tidur...
okey jangan lupa subuh huhuhu..

tata =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...