Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 24 Julai 2012

RAMADHAN PERTAMA




Assalammualaikum semua muslimin dan muslimat yang dirahmati Allah Swt..
Dikesempatan ini aku nak mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan dan selamat berpuasa.
Tak juga lupa selamat menunaikan solat Taraweh bukan tawareh huhu..

Kini sudah 4hari kita menunaikan puasa tapi baru skang aku nak updet  entry Ramadhan.
Baru nak wish Ramadhan kat semua pembaca Blog aku ni??? - Ade ker?? Xde xpe ..

Ramadhan pertama memang bersederhana jer kami sekeluarga berbuka.
Mungkin mood nak makan macam2 tu belum meburu-buru lagi.

Ramadhan pertama mak aku mmg down sangat, malas nak masak, almaklum terkenang kan arwah ayah.  Jadi die penuhi masa yang terluang dengan membaca Al-Quran.
Kebetulan pulak abg aku nak balik berbuka, so nak harap aku masak mmg tak lah. (aku mane retiiii!!)

Akak ipar aku pon masak la dengan semnagatnyer, masak Asam Pari dan sardin sambal. Pastu rendang daging, rendang tu mak aku wat masa hari mantai nak puasa (sehari sebelum puasa) so just panaskan jer semula.  Manisan mulut plak, donut. Pastu air carrot susu dan air sirap.

Lepas solat magrib reramai jalan kaki gi surau wat teraweh pulak.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...