TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 9 Julai 2012

WEDDING DAY'S!!!

Kawen... kawen kawen.. Tahniah pada aku!!

Opsss pada aku pulak ker?? HAhhahaha idokk lerr..

Meh la layan gambar dulu aku nak type pepanjang pon malas. Meh la kita layan gabo jer.

Tahniah Muhammas Asri Faiz & Hasnoor

Semua gambar diatas aku kppipes jer dr Fb mber aku. Aku tak sempat nak upload lagik.  Gambar pada aku pon bukan banyak.  Jadi kita amik jln mudah jer dgn mengkopipes..

Lokasi : Gemencheh, Negeri Sembilan /Pengantin lelaki.
Tarikh/Masa : 08 July 2012 time makan tengahari menjelang petang.

Buat sahabat ku KUCAIIIII!!!! ko bile pulakkk lagi??


Hijau kan...Ayu je ku tengok.

Kiri kanan pengantin adalah bakal pengantin klo xsilap bulan 10/2012 nih. Tahniah





 Gambar aku dlm nih xde.  Boleh plak terjumpe org kampg, dah bantai aku berborak. Skip la bergambar!!




 Baru je selesai makan, tunggu pengantin lama sangat ta jugak mai.  Kitorg pon bergambar sendiri.


 

 Kalo dah pompuan nama nya pasti lah lagak sebegini kan.  Hahaha layankan jugak!

 

 inilah kami kawan-kawan sekolah.  Yang lelaki bape kerat je pon.  Pompuan yg gamai.  Yang kat sini rumah lelaki.


 



 okey... DAH SAMPAI KAT PINTU GERBANG TANDA NAK BALIK...
 tapi sempat amik gambar kenangan lagikk....
Banyak gambar pon kenangan jugak aiseyyy.. Layankkan..



Schroll.






















































....




































 Beso dah anak dayah nih...  Camni lah keadaan kitorg yang tgah membuat segala bagai ragam.  Berjam-jam tak bangkit2 ..

Maaf lah kakak-kakak, adik-adik yang tlong clean kan meja kitrg duduk tuh..



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...