TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 6 Ogos 2012

Berbuke Ramadhan ke_16

Semalam petang mak aku tny aku,nak masak ape.
Aku pun lantas jawab, wat kari telo jelah. Lg pun ada balance Masak asam tetel yg smalam punye.
Jadi aku pun memasak lah dgn jaya nya kari telur bsama kentan. Tapi ada kurang masin sikit. Maklum aku bpuasa. Hehe.
Lain2,layan gambar ajelah. Yang aku tag kan gambar pesel merahtu adalah penyeri selera kami, iaitu budu. Keh keh.

Maafler pnulisan kurg enak -- via mobile

1 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...