TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 17 April 2012

SEpiiii

Assalam semua.

Muahahahaa lama giless aku tak hapdet blog ni.

Pasti bersawang kan.

Pastu trafic pon cam low low low jer..

Tq CIKMOON sebab awak rindu kat saya. (Opsss...tak eh??)

Hahahaha gile retis ko nyahhh!!

Tak lah sebenarnya cikmoon tu ade tny mana pergi nya saya kan?

Sebenarnya saya bercuti selama 3 minggu.

Yeahh bercoti untuk paling lama sepanjang saya bekerja.

Alhamdulillah saya bersama keluarga telah membuat Umrah di Tanah Suci.

Kini saya telah kembali ke Tanah Air iaitu Malaysia.

Esok saya akan memulakan pengembaraan sebagai pekerja.(Ayat cam musafir lakss)

Alhamdulillah semuanya sihat wal-afiat termasuk saya sepanjang di tanah Suci.

Terlalu seronok sepanjang berada kat sana, rasa macam berat kaki ni nak balik Malaysia.

Hati tenang sangat bila dapat tengok Kaabah yang tersergam indah tu.

Allahuakbar memang sayu sangat masa 1st tengok sambil menangis.

Hati tenang sangat, memang tak pikir hal lain dah.

Andai ada rezeki lagi, InsyaAllah akan ke sana lagi.

Ramai umat manusia yang beragama islam tak melepaskan peluang memenuhi setiap waktu2 solat untuk berjemaah di Masjidil Haram.

Setakat ini saja yang dapat di ringkaskan.



'Mok Ape Bende Ha' - UAI


PakNuar.Photographer

Korang memerlukan  photographer untuk majlis bertunang, hari jadi, perkahwinan atau outdoor  bajet tapi gambar letop letops korang ...