TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 20 April 2012

TERBABBBBAS

Salam semua.
Dan Selamat Pagi??
Korang dah sarapan belum?
Saya belom sarapan lagi la :D
Korang sarapan apekah pagi nih?
Meh lah kongsi bersama saya, lapau dah nih ( arghh korang dekot eh)

Saya pun tak tau nak cakap camana sejak-sejak ni asik terbabas jer.
Haaa jangan salah anggap yer..
Bukan terbabas masuk longkang ke ape.

Cuma terbabas tido sampai kesiangannn

Padahal malam tadi awal je tido.
Awal pun dalam kol 12 lebih sebab mata tak jugak pejam-pejam.

Si Kakak :  Tok..tokkk (ketuk pintu bilik) -- Makcuuuu! tak kejaa ker?

 Cikfi : Haaa apee keje lah. --> Bangun terus tengok jam daannnn jammm


Huarghhh gile lambat aku, naseb aku dah siap gosok baju dan tudung.
Ape lagikk sekilatt pantas aku siap, dan-dan pulak sakit peruttt.
(Boleh pulak sakit perut time dah suntuk kan)

Sambil bersiap aku jeling-jeling gak fon kalo ade-ade yang terbekenan nak tau keadaan aku.
(Hahaha gile prasann padahal ko takut org opis call kan)

Naseb jalan clear tak jem cam slalu.
So sampai opis dalam 9 lebih la.

Tak sempat duduk lagi pon kat kerusi boss dah sampai.
Huhh legaaa weii..

Tobatt oh tobatt...
Jangan la terbabas lagik.

Korang semua sila amik iktibar dengan cerita aku okey.

hahahahah (cam penceramah bebas lak)

RAMADHAN 2019

Ramadhan ke-2   Alhamdulillah masih menikmati ramadhan untuk tahun ini, semoga dengan kedatangan ramadhan tahun ini membolehkan kita le...