TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 18 Julai 2012

Nasib la labu

Tesangkut dek laci. kesian saye kan?

Kapal Terbang Itu , Aku sayu...



Google


Setiap pagi waktu bekerja aku akan lalu dekat MIA  - Lapangan terbang melaka.
Pagi tadi betul-betul berhenti kat trafic light merah, dan ada pulak kapal terbang tentera kat situ tengah wat pusingan.  Aku sambil tunggu lampu isyarat tu hijau dok lah tengok kapal terbang tentera tu.

Tak semena aku terus nangis sampai lah ke opis .
Tak tahu la aku sedih sangat teringat Arwah ayah, 1st time nek kapal terbang ngan dia g buat Umrah March 2012.  (Sambil type tengah tahan kelopak mata ni)

Ya Allah kau permudahan kan lah perjalanan ayahku disana.

Ya Allah kau dilindungilah dia seperti mana dia lindungi aku.

Aku terlalu menyayanginya.

Tak terucap dek kata-kata, cuma hati yang boleh berkata.

Kau ampunkan dosa-dosanya Ya Allah.


Al-Fatihah........

Aku rindu ayahhhhhhhhhhh....


Berspek mata itu ayah saya.


Ya Allah rindunya aku pada ayahh.......

Bagaimana Ramadhanku....Syawalku tanpa mu Ayah.....



###Aku xterdaya dengan mata berkaca###










Segmen Bloglist Sii Nurul

Syarat untuk menyertai segmen ini adalah : 1. Hanya perlu Follow Blog Sii Nurul. 2. LIKE facebook page dan Subscribe youtube...