TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Isnin, 6 Ogos 2012

Berbuke Ramadhan ke_16

Semalam petang mak aku tny aku,nak masak ape.
Aku pun lantas jawab, wat kari telo jelah. Lg pun ada balance Masak asam tetel yg smalam punye.
Jadi aku pun memasak lah dgn jaya nya kari telur bsama kentan. Tapi ada kurang masin sikit. Maklum aku bpuasa. Hehe.
Lain2,layan gambar ajelah. Yang aku tag kan gambar pesel merahtu adalah penyeri selera kami, iaitu budu. Keh keh.

Maafler pnulisan kurg enak -- via mobile

MELAKA RIVER CRUISE

Dah survey kemana untuk cuti sekolah hujung tahun ni ke belum ? Untuk korang yang datang nak melawat Melaka boleh lah survey dar...