TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 6 Ogos 2013

Hari terakhir bekerja di penghujung ramadhan

Salam semua. selamat berpuasa. selamat berhari raya.
Di kesempatan ini, aku nak mengucapakan selamat berhari raya maaf zahir dan batin kepada semua yang mngenali diri ni melalui alam maya shaja atau diluar sana.

Hari ni adelah ari terakhir bekerja dibulan ramadhan 2013.
InsyaAllah petang ni akan begeraklah aku dan suami tercinta ke kampung halamanku.
Bunyik serupa jauh jer, padahal dalam sejam kot dah sampai haha.

Jangan dilupa dalam kita bergembira, tapi masih ada yang berduka.
Tahun ni adelah tahun ke-2 berhari raya tanpa ayahanda tercinta.
Akan tetapi ini adelah tahun pertama aku berhari raya sebagai suami isteri.

Aku pasti mesti korang sume dah membuat persiapan hari raya kan.
Baju raya, kueh raya, emas raya, kereta raya, kasut raya, jalan raya... opsss..
hehe berhati-2 dijalan raya okeyyy.

Taun ni aku bersederhana jer...
Tak macam taun masa membujang dulu,
sume benda lengkap nak bertukar,
Tahun ni aku pakai ape yg ade jer...

Diakhir kata selamat hari raya maaf zahir dan batin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...