TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Jumaat, 29 November 2013

PERNIKAHAN #ASIKIN

Gerammmm aku dah type separuh nak hbes citeeee tau x. Skali terpadammm. Ni mendatgkan amarah akuuu. Silap sendiri #pasal.

Awl bulan ni asikin kawen. Masa deepavalitu lah. So aku ngan suami ngn si kecik ni pegi lah beramai ramai. Nsb bek ngam ngam aku dah hbes pntg larang 44 ela tau hehe.

Asikin ni dulu byk berahsia tau, payah gile nak korek rhsia die. Nak tau die kawan ngn sape pon teramat payah. Ari ari sentiasa tlipon kt tgn die. Bile di tny sape pasti die jwb kawan. Kawan yg dikategorikan cmne xtau lah aku. Bile ckp pakwe jer die ckp bukan. Pepagi sblm g kelas bergayut dulu. Malam sebelum tido pon gyt dulu. Tp xtau ngan sape. Cume tau TULANG jer. Bebudak ni ajuk die tlg jer.

Smp die dah keje pon ktrg xtau die kawan ngan sape. Tetibe ritu die call bgtau nak kawen. Die jempot ktorg g wedg die la. Maunnye aku x tanjat. Hehehe. Dalam dendiam jer ko nak kawen ye ikin. Tunang pon xbgtau aku kan. Haha. Tp xpe lah ko dah kawen xpyh aku nk pk ko kawan ngn sape kan. Sbb ko tu kuat na berahsia. Hehehe.

Jadiknye aku nak ucapkan slmt owngnrin baru. Mudahan pjg jodoh. Cepat dapat baby. Jangan garang sangat.

Pasni ajar aku cakap ganung lak err... Jauh tu nak balik raya kan ikin.. Nnt jgn ngis pagi raya sbb jauh dr mak. Ko kan manja ngan mak.

Okey smp disini saja. Aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...