TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 2 Disember 2013

PERNIKAHAN #KARTINI

Kawen kawen jer musim hujan ni kan.. Untung banyak lah yang kawen hujung taun ni kann kannn..

Aku dulu pun kawen hujung taun gaks. Seronok jerr musim hujan hnymun hahaha aptb eks. Entry pasal kawen aku pun tak berapdet pun. Dah nak dekat staun kot xberapdet bab kawen kan. Tau tau dah branak ye dok... Next la ko ade klapangan aku apdet yo.

Kay ni nak apdet pasal kawan kawen jerr okey. Jumaat lepas #Tini kawen. Jumaat pas asar kot die nikah. Tau pon sbb sie adet kt fb. So copy je gambo die. Huhuhu.

Jumaat malam tu ade majlis berinai kire mcm tulah. Pkai pkaian minang kot. Aku pon xtau sgt la. Hew heww. Malam tu je aku dpt dtg. Tgok mjlis berinai. Tu pun g tak lame pon. Pasal dak kecik #nafiz tinggal kt uma. Xbrni nak bwk memalam ni kan. Jdiknyer dudk lah mereka kt uma. Aku g ngn suami jer.

#Tini kawen ngan #Faris kat bukit rambai. Dorg ni dr zmn blajo dah bercintan. So adelah dlm 6taun cenggitu kot. So akhrlah zmn zmn becintan ni kan. Hahaha. 1klas dorg laki bini nih. Hahaha. Ari2 dapat lah tgok bf ngn gf memsg.

Aku nk ucap slmt pgntn bru. Smg pjg jdoh dan dbrkati Allah. Cepat dapt bebi yooo.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...