TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 19 Jun 2013

MEMIKIRKANNYAA..........

Sejak-sejak dah kawin nih aku eksen yer?
Haha eksen lah sangat.
Anggap jelah ape korang rasa.
Nak hangout ngan kengkawan pon rasa mcam tak berkesempatan.
Ini semua sebab kawin.
Huhuhu

Bukan tak nak hangout ngan kengkawan,
maklumlah lakiku ini bekerja shift.
So bile dia ada kat rumah, aku dah terkejar2 kesana kemari.

Pastu nak masak.
ha bab nak masak tu jadik masalah sikit.
Lakiku ini bukan suka na makan kat luar.
Tipu lah tak penah makan luar kan.
Makan kat luar pun tengok masa gak.
Dan tgok kewangan huhuhu.

Skang ni lakiku kerja shift pagi,
die balik umah jam 7malam.
jadi dah kepenatan lah kan.

Aku pun dah tak tau nk msk ape lg.
nsb lakiku mmg xcerewet bab mkn ni.
aku masak tak sedap pon die kata sedap.
aku goreng telur dadar pon die kata sedap.
haaa mana sampai atii aku tak masakkk
huhuhu....

petang ni ape pulk aku nak masak.
pening memikirkannn ni..
dalm peti ada beberapa ketul ayam ngan 3 ekor ikan kembung.

Kene pikir lelaju sbb kang kul 7 nak hadap teduhan kasih.
Semalam aku dah termiss cite tu.
Angkara smpai umah lambat.
Kul 6.45 baru smpai umah, angkat baju masuk bakul dan tak lipat.
Pastu g dapor masak nasi, masak sardin ngan telur dadar.
Pastu kejarkan maghrib, pastu trus tunggu isyak dan terus kebabom tidurr..

semalam adelah awal aku lelapp..
Sedar2 dah 2 pagi je tgok suami ade disebelah..


MELAKA RIVER CRUISE

Dah survey kemana untuk cuti sekolah hujung tahun ni ke belum ? Untuk korang yang datang nak melawat Melaka boleh lah survey dar...