Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 15 Januari 2014

Throwback 2013

Alhamdulillah masih lagi bernapas di tahun baru.  Dah petengahan januari 2014 aku baru hegeh hegeh nak apdet blog ni.  Sawang banyak nau dah aku gase nih.  So nak buang habok tu sesikit meh nak tambah entry untuk tahun baru 2014.

Selamat datang 2014 dan selamat tinggal 2013. InsyaAllah semoga perjalanan kehidupan 2014 makin menyenangkan.

2013....

Bulan 2 or bulan 3 2013 aku dah disahkan mengandung. Ye mengandung tu hamil ye kengkawan. Happy jangan cakap lah. Thanks untuk hubby yg tercinta sbb banyak membantu.

Duduk rumah sewa berdua ngan en.suami. Sebelum ni menunmpang rumah mertua je. Tak lama dalam 2 minggu cenggitu kot.

Bulan 8 Aku mengalami bleeding semasa berhari raya. Duduk hospital Port Dickson 4hari kot.

Bulan 9 2013 aku bersalin, so merasa cuti paling lama 2 bulan.

Bulan 11 dah naik kerja. Sedey bukan kepalang nk tinggalkan anak kt org jagaan.

Penghujung akhir tahun untuk menjelang awal tahun 2014 g tengok bunga api kat dataran pahlawan,... Bawak si kenit.

aku gasa mcm dah kekok nak type ni. xtau nak cite ape dah. aishh malas sangat dahku skg ni.

so selamat tahun baru jer..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...