Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 11 Mac 2014

ABC LEREH ....

Petang semalam balik dari kerja sampai je rumah en.suami ajak pekena abc. Abc kat lereh klebang sana. Fames jugak aku ase abc die. Sebab sentiasa je ramai orang. Laki aku ni tetibe je macam nak abc sebab ade frenz kat fb apdet die mkn abc kat kereh sana. So tgok sgt menyelerakann. Siap ade ice cream atas dier. Pergh meleleh ayaq lioq aku ase. Pastu kiorang pon redah lah jalan raya. Jem jangan cakap lah, maklumlah waktu kemuncak org balik koreje kan.

Sesampai je kat depan kedai tu. Oh closeee.. keciwaa kot. Pastu dia kata ade 1 lagi cawangan kat Tanjung minyak. Eh koserr aku nak berpatah balik. 

So terlioq lagilah laki aku nak ber abc yer.

Tadi google plak cari abc lereh ni... 

perghh gilaaa cairrr air liur aku tengok abc dia...



Tiada ulasan:

Catat Komen

Sudi sudi lah komen...

Giveaway Wang Tunai RM1000 by Mamapipie & Friends

Giveaway Wang Tunai RM1000 by Mamapipie & Friends . Ini adalah sticky post sehingga 29 February 2020 nanti. So sehingga itu, entry ter...