Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 7 Mac 2014

HAPPY BIRTHDAY SHERA

Heloo.. Morning. Heww lama dah kisah ni. asenye dah genap seminggu kot. Minggu lepas 28 feb birthday anak buah aku kak shera yang ke berapa ek. lupa daaa. asenyer 19tahun kot.

Tuan nye badan kalo baca sila apdet eh umo awak berapakah.
Pompuans ni blajo lagi. Dekat PUO Poli Ungku Omar kat Ipoh kalo x silap aku. Haaa ape Ipoh kat mana ?? Ipoh kat Perak lah sayang ols..

Hahaha.. So minggu lepas die balik kampung mak aku kat n9. Umah mak die a.ka akak aku kat melaka. So die dari ipoh naik bas sampai seremban. Sampai seremban abg ngan kak ipo aku amik. Hari sabtu dia balik kampung. Tapi aku sampai dulu.

Heww ade ke patut otway dlm keta dia mintak kfc kat aku.. Hadiah ke kat aku kan.. Haha maksu ngko ni xbegaji lagi maso tu. Harap maklom ya.. Takpelah so mlm tu iols beabja roti canaiss mamak ja sudeyy huhu..

Hadiah jugakkan pengganti kefci. Pon boleh lah err..

So tu jelah nak cakap..

Happy birthday to you kakak shera semoga panjang umo. Murah rezeki . Blajo gegajin. Jangan lupa kalo ade power bank murah macam tu hadiahkan kat saya eh. Eh hadiahkan dekat #nafiz sbb nanti nak amik gambar slalu bateri low sokmo..


Hahahaha.. hepi bday from maksu,paksu dannnn nafizfarhan tomey tomot tomotooo ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...