Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 21 Mac 2014

Jika Itu Takdirku ..........................

Jika itu takdirku.. Aku terima jelah. Cewwwahh.. Tetibe sangat ngko ek.
Tajuk drama kat tv 3. Isnin sampai khamis jam 7.00malam smpai 8.00 malam ye tuan tuan n puan puan skalian. Nak kata aku gila sgt drama tv 3 ni xde la sangat. Tengok bila aku free aku layan. Kalo tak free nanti esoknya aku repeat kat tonton.com jelah.

Hahaha.. Aku kalo layan cite memula mesti mcm argh tak best tak best. Tapi dah masuk episod 3 4 5 tu tgok cm best baru layan. dalam kata tak best nak jugak aku tengok. Dulu macam cite Mr. Arragont, Cinta abu dhabi tu pon sama. Mcm ngarut je memula pastu hamekk ko langsung tergila-gila. Eh banyak lah drama tv 3 aku dah layan.

Ingat lagi dah lama dah cita ni Matahari kot tajuknya, Lisdawati berlakon  kalo xsilap. Memang menggila aku layan cite tu ko tau. Pastu ad elagi cite ape tah lagi. banyak benor cite nya. Kebanyakkan cite sume adaptasi dari novel kan. Hehe..


Skang ni aku layan citer jika Itu Takdirku plak. haa memg jenuhlah nak tgu ending cite ni. Maklomlah berepisodkan. Hadapjelah. Suami aku memual pon mcm xlayan jer cite nih. Bila tgok aku dok hadap tv kol 7 tu dia terpaksa lah join skali. Dah tengah cite baru nak tgok sikit2 tanya, mak dia ni jahat tak, pastu azri ni sapa, sarah ni sape lah. Erghhh geram je aku. Hahah

Naseb baik la suami tersayang , boleh aku jawab. Tapi sambil tengok lah. Kekadang aku cepat2 masak nak hadap cite ni. Pas masak baru layan anak, bagi dia tido. Baru dpt tgok ngan tenang. Kalo solat pon pas hbes cite tu baru solat.

Erghh agak tak bagus perangai yang inilah. So jgn amik contoh disitu ya. 
korang suka tak layan cite ni.. 



2 ulasan:

  1. akak dah lama x follow drama2 dik, x sempat. kalao awak dpt bgi sinopsis kat sini bagus gek.

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...