TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 12 Mac 2014

Makin mengarut ngarut dah pulak

Sejak kehilangan #MH370 ni aku ase makin rancak orang apdet status. Eh aku pon sama kot. Tapi ade jugak yang makin rancak buat buat cerita. Tahlah nak pcy tu mcm payah sangat. Nampak api kat ekor pesawat lah. Eh makin lama makin banyak lak kisah yg keluar.

Pastu pasal tikar terbang lah. Dah mcm cite p.ramlee lak aku ase. Zam zam ala kazamm.. Tikar pon terbangg haha.. Ape lah semua ni... Mcm xmasuk dek akal plak. Dah lah melibatkan duniakan..

Pastu pagi td ade frend kat fb share vedio Maritim ke polis sedang azan di atad kapal tengah laut tu. Eiii sebakkk sangat aku dengar bile mgenngkan org yg dlm pesawat tu. Macam mana lag dorg agknya. Mudahan selamat semuanya.

Tadi doklah berborak ngan suami pasal mh370 ni. Aku ckp lah ptg td tetibe terbyg klo tjadi kat ahli kuarge kite cmne agknya ek. Mesti aku jadi xkeruan. Separuh mental kot.. Mibtaklah dijauhkan. Tapi mohon sangat agar pertemukan kami ngan pesawat #mh370 tu.

Ya Allah perkenankanlah doa kami semua ini. Permudahkanlah pencarian mh370. Pertemukan kami dengannya ya Allah.. Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui.. Maha Melindungi..

#prayformh370

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...