TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Jumaat, 7 Mac 2014

TERIMA KASIH NUFFNANG WALAU TAK BANYAK

 Hahaha eh aku macam teruja pulak. Tetiba pagi tadi dok lah bukak AKAUN NUFFNANG aku. Sekali aku tengok cam dah bertambah sikit. Alaaaa sikit jer.. tapi syukur lah. Dah bertaun kot aku ase baru nak bertambah. Adeii ai..

Sebenarnya aku sampai skang tak tauu cmner nak menambahkan duhet tu bagi banyak. Ad ejugak lah aku google camner nak menambhkan nya. tp still xpaham nih. Eiii bangsaa tak paham ke ape aku ni haha.

Dulu masa memula tengok pergh teruja padahah 0.25sen je pon. Hahaha.
Pastu aku tengok tak jugak naik. Eii jadi malas dah.

Ni aku nyer duhet tu betambah sikit


tengok lah tuuuu... haha baru banyak tu jer,,,..
sedey kan sedeyyyyyyy tak,,,

pape pon tq lah nuffnang.

2 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...