TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Ahad, 9 November 2014

Sape penah makan kepok ni

Sape penah makan kepok ni. Haha ni bukan kepok lah ni muruku. Dedulu mase kekecikkan aku suke mkn muruku ni. Dulu kedai cine atas umah aku tu jual seposen jer sebungkus. Kalo ade doplohsen boleh beli dua skali. Pastu nnt makin naik rege kepada doplohsen. Kalo nk g beli ngn kawan, mst pastikan kawan aku tu ade duit gaj beli. Kalo x nnt die kene share ngn aku. Yelah kata teman g kedai sesama nnt kene bahagi dua lah kan.

Isinya bukan byk pon. Seciput je isi muruku tu. Smbil jln nk blik umh tgl plstik jelah. Tulah jajan zaman bebudak aku dulu.
Dh dapat bli jajan cmtu pun dh kire rse bahagianya. Bertapa untgnya lah dr org yg xdpt nk beli tu.

Tapi skg ni beza sgt dh. Budk-2 zmn skg demand oi. Nak cadbury sesajo. Potato ape tah. Pastu cool nlog. Aku dlu dpt air botol pon dh untg tau. Mase tu air botol 50 - 60 sen xsilap aku. Pastu makin lama makin naik. Skg ni sebotol tu klo beli 2.00hengget kot xsilap.

Rasa sronok jw bile igt balik jd knk-2 tau. Xyah pikio mcm mcm hal. Main je pepuas kli jd knk-2 .i.

Mata dh ngntuk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...