TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 20 Mei 2014

CACAMARBA CAMPURAN

Ni entry camporan, cacamarba amenda tah.
berkurun aku tak apdet kot.
Malas jangan cakaplah. mmg dasar malas sgt nak buat reka cerita haha. Haritu anak buah bertunang kat perak. Pastu balik tu kitorang singgah cameron. tu pon aku xsempat nak cerita. Pasal anak plak mmg xde masa nak cerita.

Banyak nak cerita sebeno nye nih. tp eh xde point nak bukak cite. kang org kata poyo jer. aku masih malu nak cerita kat blog ni. kang ade je makluk yg berdetik dlm ati ckp aku poyo gedik lah bagai kan. semua nak olah kat belog haha.

eh lantak lah aku nye belog ekk.. sape ade kata kata himat ke semngat ke, nak tepis ape yga de dlm kotak pmikiran aku ni. asyik pk negetip je.
pastu ape cerita yg aku nak olah kt blog ni. gase cm da sepi sgt blog aku ni.

plsss helpp

Segmen Bloglist Sii Nurul

Syarat untuk menyertai segmen ini adalah : 1. Hanya perlu Follow Blog Sii Nurul. 2. LIKE facebook page dan Subscribe youtube...