TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 5 Mac 2015

PERHATIAN SEMUA !!!

Kita nak bagitau semua. Disebabkan supplier @ boss kita nak p outstation postage akan dihentikan seketika selama 5 hari bermula 18/3 hingga 22/3 ya.

Selepas 22/3 postage akan bjalan seperti biasa ya. Mana mana yang stok dia tgl sikit dan tak banyak dah boleh oder awal awal ya. Sebab tu kita bgtau awal awal nih. Hihihii.

#dianzvitamin #floralmaskdianz #bbcreamsb #cleansersb

Wasap 0172937142 fida

Dianz Vitamin C & E + Whitening Collagen

Mengapa dengan #dianzvitamin ??
Mai kita nak bagitau nih.. Sebab skang ni memang permintaan sesangat banyak ya.

Dianz vitamin c & e + whitening collagen.

▶ mencerahkan kulit seluruh bada.
▶ melembabkan dan mencantikkan kulit.
▶ merawat jerawat, jeragat dan sel kulit mati.
▶ mengawal masalah kulit berminyak.
▶ lelaki dan perempuan 16 thn keatas boleh menggunakannya.
▶ ibu mengandung dan menyusukan bayi pun boleh ya.
▶ 12000mg setiap hari.
▶ berperisa berry (masam manis).
▶ sebotol 60biji. (1 pagi 1 malam).
▶ Kelulusan dr KKM yg sah 100% halal.
▶ produk muslim bumiputera & kilang gmp.

↑↑↑↑↑↑↑↑ banyak kelebihan dan fungsi #dianzvitamin ni kan. So apa nak tunggu lagi mai lah order..

Wasap 0172937142 fida.

RAMADHAN 2019

Ramadhan ke-2   Alhamdulillah masih menikmati ramadhan untuk tahun ini, semoga dengan kedatangan ramadhan tahun ini membolehkan kita le...