TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 5 Mac 2015

PERHATIAN SEMUA !!!

Kita nak bagitau semua. Disebabkan supplier @ boss kita nak p outstation postage akan dihentikan seketika selama 5 hari bermula 18/3 hingga 22/3 ya.

Selepas 22/3 postage akan bjalan seperti biasa ya. Mana mana yang stok dia tgl sikit dan tak banyak dah boleh oder awal awal ya. Sebab tu kita bgtau awal awal nih. Hihihii.

#dianzvitamin #floralmaskdianz #bbcreamsb #cleansersb

Wasap 0172937142 fida

Dianz Vitamin C & E + Whitening Collagen

Mengapa dengan #dianzvitamin ??
Mai kita nak bagitau nih.. Sebab skang ni memang permintaan sesangat banyak ya.

Dianz vitamin c & e + whitening collagen.

▶ mencerahkan kulit seluruh bada.
▶ melembabkan dan mencantikkan kulit.
▶ merawat jerawat, jeragat dan sel kulit mati.
▶ mengawal masalah kulit berminyak.
▶ lelaki dan perempuan 16 thn keatas boleh menggunakannya.
▶ ibu mengandung dan menyusukan bayi pun boleh ya.
▶ 12000mg setiap hari.
▶ berperisa berry (masam manis).
▶ sebotol 60biji. (1 pagi 1 malam).
▶ Kelulusan dr KKM yg sah 100% halal.
▶ produk muslim bumiputera & kilang gmp.

↑↑↑↑↑↑↑↑ banyak kelebihan dan fungsi #dianzvitamin ni kan. So apa nak tunggu lagi mai lah order..

Wasap 0172937142 fida.

PakNuar.Photographer

Korang memerlukan  photographer untuk majlis bertunang, hari jadi, perkahwinan atau outdoor  bajet tapi gambar letop letops korang ...