TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Khamis, 21 April 2016

Borak Pagi Khamis

Assalammmualaikum..


Sebelum tu jom reramai kita baca DOAWAKTU PAGI.



Alhamdulillah syukur masih bernafas di pagi khamis ni.
Semoga semua pembaca belog ni diberi kesihatan yang naik baik insyaAllah.
Skang jerebu dah kembali, tapi tak lah teruk lagi kan.
Sebagai rakyat yang perihatin sesama menjaga kesihatan ya.
Minum air kosong banyak banyak.
Jangan lebih kan aktiviti luar.
Pakai face mask mana yang naik motorsikal tu.

Key bhai....

**Tinggal Sebulan lebih je lagi umat islam nak menyambut Ramadhan, korang dah ganti puasa tahun lepas lum?? Jangan bebuat lupa eh eh eh. Hihihi 

3 ulasan:

  1. Selamat pagi ... Smile always...

    BalasPadam
  2. alhamdulillah, masih bernafas. syukur ya Rabb :)

    BalasPadam
  3. alhamdulillah.. syukur...

    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #23. maaf mia baru sempat nak blogwalking.

    blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2016/04/senarai-url-blog-23.html

    pemenang akan diumumkan pada 26 April 2016

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...