TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 4 April 2016

Mini Giveaway By Niena Annisa'

ASSALAMUALAIKUM


*click banner to join

Apa khabar semua? Jom ramai-ramai meriahkan first giveaway daripada Niena.

Giveaway ini bermula dari 3 April dan berakhir pada 30 April 2016 pada jam 11.59 malam.
Syarat penyertaan amat mudah. Niena harap semua dapat ikut ya.



HADIAH :






Shawl chiffon x 2 pemenang

6 ulasan:

  1. Terima kasih sudi join mini GA saya..done follow here :) ~~~
    Boleh lihat senarai peserta di sini :

    http://tintanienaannisa.blogspot.my/2016/04/senarai-peserta-mini-giveaway-by-niena.html

    BalasPadam
  2. Hai.. Baru sempat nak blogwalking.. All the best yee

    http://hiphiphorray15.blogspot.com/2016/04/mini-giveaway-by-niena-annisa.html

    BalasPadam
  3. Salam alaik, salam sejahtera.. datang berkunjung dari GA sama, Semoga berjaya ^^
    http://rezekiituluas.blogspot.my/2016/04/mini-giveaway-by-niena-annisa.html

    BalasPadam
  4. Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat JoM BeRcOnTeSt dan singgah jenjalan kat KiSaH HiDuP Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    BalasPadam
  5. Singgah blogwalking.. Walaupun GA dah habis pun. Hehe...

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/04/mini-giveaway-by-niena-annisa.html

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...