TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 5 April 2016

Oh anak.....

Nak bebel pasal anak jap.
Now nafiz farhan (2Y 6M 15.9Kg ) banyak dah perubahan yang umi dah nampak.
Berusaha nak bercerita sesuatu, padahal awk nak cakap pun tang ujung ujung jer.
Good job adik, umi tak kisah janji awk cuba utk bercakap.
Umi tau tiap kali umi balik keje mesti awk nak bercerita, nak bermanja ngn umi kan.
So smpai umah mesti kene layan awk dulu kan.
Okey umi paham, kasih sayang adik perlu kan.
Walaupun awak ajak umi jadi ultraman cosmos hahaha.
Hiakkkk hiakkk umi menjerit.
Kah kah kah...

Kekadang geram gak ngan awak ni nafiz farhan, time umi nak tengok #tundukkanplayboy mesti separuh jalan je dpt tengok.  Selebihnya tengok 611/617.
huarghhhhhhh sedih..sob..sob..sob...

Semalam tengah semanyang maghrib awak WWE umi, dah la papa koje malam. Memula cam sabar lagi. Hahah sampai rakaat terakhir bagi salam. Pelepuk kat bontot awak umi lepuk. Pastu terus diam.
Pastu terus panggil awk duk kat umi tengok bontot kesan merah.  Terus hati toucing oii... Pastu umi mintak maaf kat awak. Kesian awk, umi geram sgt dah tu.  

Nak sedapkan hati, amik minyak sapu kat bontot dia. Haish terus rasa bersalah sampai skang nih.  Kesian plak rasanya.  Terus cam oh, mak zalim aku nih hahaha..

~Semoga awak menjadi anak yang soleh
~Semoga menjadi insan berguna
~Taat perintah Allah/Ibu Bapa/Orang tua
~  umi n papa love u 

Ok bai...


p/s : jom share pengalaman korang plak.

4 ulasan:

  1. salam singgah dari blog kak mia
    http://cahayakehalusankelembutan.blogspot.my/

    BalasPadam
  2. kikiki.. memang selalu kena kacau time solat ngn anak..
    Tapikan, biar je.. Sebab dari situ sebenarnya dia memerhati kita.. Nanti dia pun nak solat sama..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah kekdg geram gak. Memula je ikot smpai rakaat 3-4 mula dia buat hal..

      Padam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...