TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Isnin, 18 Julai 2016

UCAPAN UNTUK SEMUA

Syawal 13.....

Dikesempatan ini saya tuan belog ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua pembaca belog http://hatinufid.blogspot.my/
Walaupun beberapa org je yang sudi nak baca kan. 
Takpe takpe semoga makin ramai pembaca nanti, sila tadah tangan amin kan ya..

Nah kita post sekeping gambar raya bersama keluarga kecil kitorang. Tapi gambar ni , pada raya ke 3 kalo tak silap. Boleh lah janji ada gambar raya. 
Tema warna baju raya pertama royal blue. 
Kisah raya yang lain-lain kita pospone dulu la.. Busy kata ko... 
Naik koreje memang keje tunggu sesaje la.


#umipapanafiz #raya2016








2 ulasan:

  1. Semoga ramai pembaca. Aminnn :) btw, Selamat Hari Raya Aidilfitri!

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Lazada Shopathon Blogger Contest: Join Session #2 Now!

Korang yang belum sempat join contest ni cepat tarikh akhir 27.9 ni close dah contest  https://www.lazada.com.my/super-shopathon-sale/ n...