TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 22 November 2011

Harimau Malaya vs Garuda

Pemain Muda Harimau Malaya..Tahniah..


Hari ini rakyat Malaysia heboh dengan Bola sepak.
Bola sepak Malaysia dapat emas dalam sukan sea.

TAHNIAH & SYABAS HARIMAU MALAYA!!!!!!

Anda adalah pilihan dihati kami..
Permata Rakyat Malaysia.

Malam semalam, pertandingan yang sangat senget,
memang macam tak percaya aku tengok bola hadap depan tv tengok bola.
120 minit tu wei..

Masa Indon dah gol-1 , emang rasa kecewa gila,
macam nak gi tidur je la masa itu.

Dan2 lepas tu Malaysia GOLLLLL-1
memey aku menjerit kegirangan sangat.
Tapi nasib baik pengadil Jepon tu okey,
ley wat kawan lagi dengan pemain, ke pemain tak paham ape dia cakap kot..haha


Masa sepakan penali tu pulak memang harapkan si Apex je,
jangan ada yang bolos,
tapi bolos jugak..
Lepas tu si Fakri pulak boleh tak gol..dammm memang menyirap.

Then lastly Baddrol terbaek gol kan....

Yahooo melompat kaweyyy...
keseluruhan 5-4

Buat rakyat Indonesia,
Jangan nak sedey-sedey sangat, korang dah banyak pingat di rangkul.
Memang dah tak der rezeki korang nak menang dalam bola sepak kan..

The winner is Malaysia
2nd Indonesia
3th Myammar

Yok tengok Rabu ni Malaysia vs Syria ......

mudahan menang jugak...

Aminn.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...