TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Khamis, 23 Februari 2012

MALAM JUMAAT

Haii korang..

tengah wat ape tuh?

Dah nak masuk tido eh eh eh?

Aku lom nak tido lagi, mungkin lepas habis wat entry ini, baru aku masuk bilik tidur.

Malam ini aku tinggal sorang-sorang.

Maklumlah kakak ipar dalam berpantang anak ke-2 kat rumah mak dia.

So takkan aku pun nak ikut dok sekali pulak.

Haa takda privacy pulak ye idok??

So aku kena lah tidur sorang-sorang.

Boleh jadik malam ni Malam Jumaat.

Korang pun mesti faham kalau dah istilah malam jumaat.
(Jangan pikiaqq negetip plaks)

Korang tau ape jadik kat aku?

Mesti tak tau kan, sebab aku belum nak ceritakan.

Tadi pas magrib aku gi basuh baju, lepas tu tunggu dalam 80minit gitu ye lah auto mesin basuhnya.

Sementara aku tunggu aku makan Nasi Kerabu hasil beli kat Pasar Malam.

Pastu layan Buletin Tv3 8Malam.

Selesai aku makan mesin basuh tu pun bunyik-bunyik (Tanda dah siap cuci baju)

Haaa banyak bajunyer stok 1minggu adalah dalam 1bakul penuh.

So aku pun sidai sambil syok sendiri.

Tetibe aku teringat aku lupa nak tukar channel tv.

Mase tu tinggal 5minit nak 9.30malam.

Cecepat aku masuk pi tukar ke Tv2.

Janji bukan Tv3.

Aku kuar cepat-cepat aku sidai baju cam lipas huhuhu.

Masuk rumah kunci rerapat pintu.

Masuk terus update blog yang tak seberapa ni.



Nak tau apesal aku alih channel??

Sebab tepat 9.30Malam kat Tv3

Ceritanya adalah mengarutt..rut...ruttttttt...

"SANTAU MERASUK"


Haaaa...tu sebab aku tukar channel.

Kalau malam jumaat asal tinggal sorang-sorang, aku rela pi tidur dari tengok tv.

Kadang-kadang terlupa, terus bukak tv3.

Terus akupadam je tv tu masuk bilik tidur.

Nak cakap takuit tu taklah sangat, tapi hadoo lah sikit + banyak.

Tapi kalau ada orang dalam rumah ni memang aku berani nak tengok.

Sebab dah sorang-sorang ha, perasaan itu menjadik-jadik, ade plak sanggup tak pi buang air tunggu sampai pagi.


Korang pulak camana?

Atau sama jugak cam aku?

Ke korang lagik berani cam besi keluli tu?


" GooD NiTe "

4 ulasan:

  1. Haha. Sama lak kita makan nasik kerabu beli kat pasar malam.

    Saya, kalau berdua ke, ramai2 ke, sorang ke memang tak nak tengok cerita tu..

    BalasPadam
  2. hehehe..sedap kan ns kerabu...suke bangat...


    penakut jugak aee...haha

    BalasPadam
  3. ehhh sama laaa kita yerkk.. tepat pkl 9.30.. cepat2 tukar channel.. lagi best tgk semanis kurma.. ngee~

    xsuka laa citer seram2..

    nak plak..byk sgt iklan citer tue.. xsuka..

    BalasPadam
  4. hahah tau xpe c.moon.
    langsung off je tv ..
    lawak je kalo dok sorg2..
    agaknyer kalo ade cctv dlm guma tu mest org yg tgok kite tu gelak2.
    sebab penakut tu teruk sgt huhu

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...