Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 24 Februari 2012

MEMANG TAK KISAH

Ihsan Encik Sayang Google


Eh eh eh..Gambar kat atas ni memang takde kena mengena dengan kisah nak dicerita.

Tadi tengah hari aku kuar pi Mydin Mitc tu kejap.
Tolong belikan hadiah kawan aku namanya Ain.
Dia tak dapat nak balik kampung atas sebab-sebab tengah bulan. (Sila paham disitu)
Esok ada wedding dekat Gemas, member satu sekolah rendah.

Lepas aku dah bayar kat kaunter tu, aku pun pi kat Mesin ATM.
Sekian ramai kat situ.
So aku pun beratur kat ATM Maybank.
Ada pulak Mamat ngan Minah ni datang berdua.
Status dorang aku taktau lah, takkan nak tanya pulak.

Dorang ley pakai cemin mata gelap dalam Mydin yang terang benderang tu.
Aku tak tau lah ape motif dorang pakai.
Aku pun bukan nak jeles ke hape sebab diorang pakai tu.
Tapi macam tak kena tempat pulak ko nak pakai.
Bukan cuaca panas pun, dalam mydin mesti sejukkan.

Ouh aku pun macam pelik-pelik tengok tapi tak lah terusan tengok.
Tapi orang sekeliling memang tengok lah.
Aku tau la cemin mata gelap ko tu mahal sesangat kan.
Tapi cer lah ko pakai kat tempat yang bersesuaian.
Pastu muke pulak nak keras je aku nengok senyum pun ido padahal belakang aku
je ko Q kan.

Tapi dalam hati berkata, 
"Ouh gamaknye dorang ni sakit mata kot"
"Lelaki ni cover sebab tak pegi Jumaat kot"
"Atau korang nak tayang cemin mata"


Aku tak kisah dan memang tak amik kisah,
tapi ko tengok lah keadaan tempat ko gi tu, kalau ko dok tepi pantai walau seksa cmner pun
sambil ko pakai cemin mata tu aku lagik tak kisah. Sebab bersesuaian tempat.



Sekian ^_^


p/s : Pendapat korang apekah??? meh share.

3 ulasan:

  1. Huk huk... Apa ke heiii la pkai spec dlm mydin tu....

    Nk tayang spec dia yg mahal kot..huhu

    BalasPadam
  2. itu namanya orang tak normal..hehehe..smayang jumaat pun tak pergi inikan pakai glass kat shopping mall mmg small matter lah tu bg diaorang..heeee

    BalasPadam
  3. c.moon; mungkin laa...haha kalo die masuk shoopong yang mlotopsss xpe gak..ni kat mydin jerk



    pretty; mungkin jugak lah kot..kah kah kah..

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...