TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Jumaat, 24 Februari 2012

PENUTUP HARI INI

Assalammualaikum...

Buat kengkawan semua kat luar sane kat dalam belog ini yang tengah godek-godek belog nih
aku mintak maaf sesangat kalo ade salah dan silap.

Tamat untuk menaip entry untuk hari ini.
Entry akan menyusul pada hari kemudian tentang kisah main kawen-kawen pulak.
Al-maklumlah minggu ni sekali 2orang kawan-kawan aku kawen.

Ha macam tercabar pulak kan.
Bila aku balik ni kang, kalo ada makcik-makcik dekat umah tu mesti meng sound.
tengok jelah, aku tau sangat dah soKlan cepuKmas dorang.

Tambah pulak jiran sebelah sebelah je kawen.
Haa lagi melotopss orang tanya.

Takpe takpe..
Aku akan pasti kan aku akan jawab segala tepisan ini.
Sebab aku dah belajar dari belog BEN ASHAARI.

Hahahah..
Untuk korang yang terkena cam aku jugak sila-sila rujuk jawapan tersebut.




" SELAMAT BERHUJUNG MINGGU "

5 ulasan:

  1. Huhuhu... Xsuka bila dsoal ttg kawen...

    BalasPadam
  2. Sekali 20 orang kawen? mak aish...

    Cik Fii bila pula? :)

    BalasPadam
  3. 2o ke 2 orang ni?hehe..
    tanya lah makcik yang dok sebuk tanya tu nak bg anak dia ke?holoh2..geram kan..

    BalasPadam
  4. saya dah jwb soalan tag.tgk kt blog ye;)

    BalasPadam
  5. c.moon; hahaha tau xper...



    Ejam : 2orang jer..bukan 20orang hukhukhuk..

    pretty : 2orang laa....2 tu rapat ngan huruf o plak..

    c.zoey ; tq...

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...