TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 5 September 2012

ITU TANDA NYA..

Kringgggggggggggg.... kringggggggggggggggggggg..kringggggggggggg..
Kalau masa sekolah dulu terhegeh2 memasing nak g tekan loceng untuk rehat.
Tapi kalau tekan loceng nak balik sume malas.
Nak tau kenapa malasa.. Mesti lah sebab nak balik. Ha kalo dah ngko yang pi tekan loceng harus lah lambat sikit balik. Dulu masa sekolah rendah dah cukup jer time 1/2 jam nak balik cecepat kemas beg, pensel siap kira ade berapa batang, pastu tunggu jer waktu nak balik.  Kalo waktu akhir adalah cikgu yang garang lagi teruk.  Siap berdoa semoga cepat la masa berlalu.

Kini tiada lagi sebegitu.  Dulu aku kecik jer tetibe skang dah beso panjang. adoiii makin men-tua pulak dah.

Sebenar dan sebenarnya aku nak cakap, skang sudah masa untuk pulang.  Tapi opis ni mane ade loceng macam kat sekolah tanda waktu pulang.  Jadik jam lah menjadi penanda aras. Eh aras ke?? Merepek suda...

Jadik mari lah pulang..... sambil goyangkang badan dan libas rambut..puihhhh hohoho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Power Eating: Build Muscle Increase Energy Cut Fat, 3rd edition E-book Download

2006 | 328 Pages | ISBN: 0736066985 | PDF | 2 MB This work is aimed at power athletes, coaches and trainers who are interested in maximising...