Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 28 September 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU RADIAH & SUAMI

Cerita ni minggu lepas punya koleksi.  Habes tadi baru transfer gambar dari kamera ke PC.  Seminggu dah gambar tu terperap kat kamera baru hari ni nk share.  Sabtu lepas kawan sekolah aku kawen.  Tak jauh dari rumah jugak lah.

Aku gi ngan mak aku jer.  Tu pun gi time makan dalam kol 1 suku cenggitu.  Aku sampai terus masuk bilik pengantin, nak jumpa pengantin.  Pastu aku cakap jap g aku masuk balik sbb mak aku ade kat luar.  Kang pas makan aku jumpe ko eh perantinnn.

Tengah aku makan ngan mak, perantin perempuan berlalu pergii untuk berarak. Jadikknye tak lah aku nak berposing maut ngan pengatin pompuan kat bilik.  Aku sedang makan amik gambar cincai2 jer. Kosee aku nk bangun berdiri dah la ramai org.  Amik ikutteragak aku jer.


Pas makan perantin bersanding dan aku dapat amik 2 keping jer sbb mak aku ajak balik.  Tak lah dapat bergambar ngan kengkawan yang lain.  Gambar aku pun tak la adee..  


Okey ni jer aku dapat amikk.. 













Oren colourrr ...

1 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...