TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 5 September 2012

KEINDAHAN CIPTAAN ..

Beso betul Monyet tersebut.


Konon konon nak ulur tangan skali monyet datang dekat.. Ohsemmmm
Keindahan ciptaan Allah..
SubahannAllah...
Penunggu Misteri ...



Gambar ni masa puasa ritu.  Haa aku kan macam sebuk jer, memang tak lah nak updet macam.  Ni kat Muar Muar Sungai Muar kot.. Aku pun tak ingat lah.  Masa ni tunggu nak buka puasa. So macam awal jer lagi, kitorang lepak jap kat sini.  Punye lah banyak monyet2 berkeliaran kat sini.  Macam beso budak bapak monyet tuh.  Ceh macam lah tau bapak monyet ek aku nih. Hahaha.

Pergi kejap je pun, pastu terus ke kedai makan.  Restoran Trafic Light kot nama nya.  Order mee bandung.  Pastu Ciken Cop 1.  Sumpah tak sedap Ciken cop tersebut.  Mee bandung boleh tahan la jugak sebab aku berjaya melicin kan pinggan tersebut.


Pas buka terus balik Melaka. G Muar semata-mata nak makan Mee Bandung.  Oh En. Tunang punye ragamm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Clinical Trial Biostatistics and Biopharmaceutical Applications E-book Download

2014 | 580 Pages | ISBN: 1482212188 | PDF | 4 MB Since 1945, "The Annual Deming Conference on Applied Statistics" has been an impo...