TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 11 September 2012

UPSR bermula...!


Man Jadda Wa Jadda ..  InsyaAllah


 Hari ni adalah hari yang aku tunggu kan .  Tak sabar nak habes dajah nam. Lepas UPSR dah merdeka.  Nak masuk alam sekolah menengah pulak. Mesti best sebab pakai kain biru cair glurp..glurp.  Nampak cam dah remaja. Ewah... Hahaha..

Macam dah terlampau gembira bila dengar UPSR bermula.  Hari ni aku jawab paper BM .. Okey okey je kot.

Eh jangan sala paham.  Aku amik UPSR tahun 2000 masa tu.  Bukan 2012 kirenya dah 12 tahun ye dak? hehehe..

Hari ni 3 orang anak buah aku amik UPSR ..

1) Nik Nur Farhain Bte Nik Mansor
2) Nur Faziera Bte Roslan
3) Nur Naziera Bte Roslan

3 Orang ini akan bersaing taktau lah sapa paling hebat.  Kalau 3 tiga hebat 5A alhamdulillah syukor. 

Semoga sepanjang pekse UPSR ni dorang dapat jawab dengan tenang ... InsyaAllah....

2 ulasan:

  1. waaa...ada anak buah kembar??

    kasi tunjuk laa pic dorg... suka tgk org kembar nie

    BalasPadam
  2. C.M.A @ CikMoonAdnan dorg kembar pompuan. nk eh tgok . nnt eh kne cr mne gmbo die berdua..

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...