TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Khamis, 21 Mac 2013

RESULT SPM HARI INI

Cewahh macam aku pulak yang nak gi amik result.  Aku semangat nak tau ape result SPM anak buah aku tu.  Anak buah aku yang amik SPM tahun lepas adelahsorang jer.  So pepagi dah mesej tanya dia dapat berapa.  Skalik dia tak balas daa..  Dalam kol 1o lebih kot aku call, kata nya tak kuar lagi sbb pengetua dan tah sesapa tengah berucap.  So tersangat lah bising kan.

Dalam kol 3 lebih ade mesej masuk kat fon.  Tertera result si kaka shera ni.  Walau macamna pun tahniah di ucap kan walau tak dapat 9A kan.  Banyak jugak A dia dapat lebih pada 5.  Yang lain tu sumer lulus dengan jayanya.  Alhamdulillah syukur sangat.  Kalau arwah atok ade lagi mesti die gumbira sangat kan. 

Lepaas tu pulak si kakak shera ni dapat panggilan PLKN tapi sesi ke2.  Dekat Kuala Pilah, aku tak pasti pulak ape nama Kem nyer.  So banyak dia tanya aku pasal nak masuk PLKN ni.  Maklum lah duluuuuu maksu dia bekas PLKN jugak dekat Kem De' Bana Jempol.  Hahah harus lah dia rujuk kat aku kan.  Tanya nak bawak apa lah kan.  Aku pun buat lawak boooo+++ cakap bawah baju kecik ngan suar kecik jangan lupa.. HUahuahauahuaaaa...  Kejam ko dapat Maksu macam ini kan kakak shera.  Kejam2 pun bday dia hari tu, dia dah pau aku kasut sarung sepasang, tapi rahsiaa kami je laaaa. Kang kalo tak rahsia beraturr yang lain mintak kasut pulak.  Aku ni mak aji bakhil sikit muahahaha..






Pape pun tahniah lah kakak oiiiii...  Paling gempak diantara anak2 buah yang lain rasanya stakat ini.  Lepas ni berjauhan lah kamu dari keluarga untuk menyambung belajar kat mana2 yang terbaik yoo..  Harap tak nanges2 macam duduk asrama duloo huyoo.. Okeyyyy


Hari nak aku makan roti dan air tin jer.  Air tin buah kundur ngan air soya. Pastu roti cokelat ngan roti blueberi.  Kisah nya aku terlampau lapar tunggu bos masuk opis.  Sudahnya aku tak g makan pun.  Ni aku tengah melantak roti yang ke-2 pulak.

Alhamdulillah ade jugak rezeki aku dapat makan,.

Ka cauuu =)

2 ulasan:

  1. lbh dari 5 A tu bgus sgt dah tu.tahniah untuk beliau dan kakak beliau yg nk masuk plkn.best gak tu.

    BalasPadam
  2. alhamdulillah..pencapaian yg baik gak tu.. 5A...

    moon pon xmampu dapat 5A..huhu

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...