TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 8 Mei 2013

Gula Lembut

a.k.a Jelly Candies.

google





Morning dan selamat pagi.
Teringat zaman kanak-2 dulu, suke sangat makan gula lembut ni.
Siap berebut lagi ngan kengkawan nak warna warni.
Dah lah ianya kenyal-2 macam getah tu.
Manis pulak.

Tadi aku kuar g kedai jap beli gula lembut ni.
Oh nikmatnya..

Korang nak, meh lah sini aku bagi rasa jer..
Hehehe

RAMADHAN 2019

Ramadhan ke-2   Alhamdulillah masih menikmati ramadhan untuk tahun ini, semoga dengan kedatangan ramadhan tahun ini membolehkan kita le...