TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 8 Mei 2013

Gula Lembut

a.k.a Jelly Candies.

google





Morning dan selamat pagi.
Teringat zaman kanak-2 dulu, suke sangat makan gula lembut ni.
Siap berebut lagi ngan kengkawan nak warna warni.
Dah lah ianya kenyal-2 macam getah tu.
Manis pulak.

Tadi aku kuar g kedai jap beli gula lembut ni.
Oh nikmatnya..

Korang nak, meh lah sini aku bagi rasa jer..
Hehehe

PakNuar.Photographer

Korang memerlukan  photographer untuk majlis bertunang, hari jadi, perkahwinan atau outdoor  bajet tapi gambar letop letops korang ...