TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 8 Mei 2013

Gula Lembut

a.k.a Jelly Candies.

google





Morning dan selamat pagi.
Teringat zaman kanak-2 dulu, suke sangat makan gula lembut ni.
Siap berebut lagi ngan kengkawan nak warna warni.
Dah lah ianya kenyal-2 macam getah tu.
Manis pulak.

Tadi aku kuar g kedai jap beli gula lembut ni.
Oh nikmatnya..

Korang nak, meh lah sini aku bagi rasa jer..
Hehehe

MELAKA RIVER CRUISE

Dah survey kemana untuk cuti sekolah hujung tahun ni ke belum ? Untuk korang yang datang nak melawat Melaka boleh lah survey dar...