TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 16 Mei 2013

Kelaparannnn

 Helooo heloo.
Ye aku tengah lapar skang ni.

Rasa nak soh nasik tu datang berlari kat aku je skg ni.
Pagi tadi cuma beralaskan perut Susu  dengan roti gardenia sekeping.
 Skang ni dah jam 2 petang.

Mana boleh tahan lapo dah nih!
Jap g habes bos meeting aku nak tapau makan.
Aku dah lapo sgt dah ni.

Tolong la paham...
meeting time org lunch mmg tak patut kan.
Ni sumee angkara budak-2 LI kat cmpny aku ni....


Sabooo jelaaaa ...

Cepatlerrrr habess

PakNuar.Photographer

Korang memerlukan  photographer untuk majlis bertunang, hari jadi, perkahwinan atau outdoor  bajet tapi gambar letop letops korang ...