TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 14 September 2015

2 Tahun Sudah Anakku

Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana telah meminjam kami suami isteri harta yg sangat sangat bernilai. Seorang anak yang baik, manja, bijak sangat. Semoga Allah memelihara mu dan kesihatanmu wahai anakku.
Muhammad Nafiz Farhan Bin Anuar dilahirkan pada 14-09-2013 kini 14-09-2015. Genap sudah 2 tahun anakku.  




Semoga anakku umi dan papa berjaya didunia dan akhirat. Menjadi anak yg soleh, bijak pandai, beriman dan berakhlak mulia.
Dalam seusia 2 tahun ni mmg senang nak jaga awak ni tau nafiz. Paling senang umi rasa, tp lasak tu biasa lah kan, sbb anak lelaki. Lasak usah cakap lah kalau dapat terlepas main tanah sehari suntuk pun boleh je. 
Belum kesempatan nak potong kek lagi utk awk. InsyaAllah ada rezki lebih kita potong kek ya anakku. 
Awak lah penyeri rumah tangga umi dan papa.  Bila balik kerja penat sangat tengok awak terus lapang dada gembira. 

HAPPY BIRTHDAY SAYANG ANAK UMI DAN PAPA
NAFIZ FARHAN 2 YEAR.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

USA Today June 08 2016 E-book Download

English | 27 Pages | PDF | 22.85 MB Download: http://longfiles.com/r2ftepyhqnu6/USA_Today__June_08_2016.pdf.html... ========================...