TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Khamis, 17 September 2015

Borak petang khamis meh

Alhamdulillah sejak beberapa hari ini, hujan turun lebat juga lah.  Jerebu pun makin berkurangan  hendaknya. Lagipun esok dah bermula cuti-cuti sekolah kan. Boleh lah anak anak berihlah kat luar kalo jerebu dah normal. Harap harap lah makin berkurangan jerebu ni..

Sementara nak habis kan waktu lagi beberapa minit nak balik ni blogging lah kejap. hehehe. Doakan kan pejalanan kita, malam ni nak bergerak ke Kedah sepupu kita kahwin. Mudahan kami sekeluarga selamat pergi dan pulang InsyaAllah.

Anak kita nafiz demam mengejut plak tgahari tadi, harap makin beransur sihat lah. Macamana nak berjalan jauh nun ke Kedah ni kalo anak demam, risau wei.. Tapi tulah daj standby sesiap ubat dia.. Harap lah xdemam lagi petang ni.

Dah lah borak sampai sini je. nak balik dah tata...

Jangan lupa jenguk KITA KAT SINI.
Kalo berminat skin care seqy beauty pm kita
Dan kalo yang mencari dianz vit, floral mask, nano lightener cream by dianz.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...