TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 17 September 2015

Borak petang khamis meh

Alhamdulillah sejak beberapa hari ini, hujan turun lebat juga lah.  Jerebu pun makin berkurangan  hendaknya. Lagipun esok dah bermula cuti-cuti sekolah kan. Boleh lah anak anak berihlah kat luar kalo jerebu dah normal. Harap harap lah makin berkurangan jerebu ni..

Sementara nak habis kan waktu lagi beberapa minit nak balik ni blogging lah kejap. hehehe. Doakan kan pejalanan kita, malam ni nak bergerak ke Kedah sepupu kita kahwin. Mudahan kami sekeluarga selamat pergi dan pulang InsyaAllah.

Anak kita nafiz demam mengejut plak tgahari tadi, harap makin beransur sihat lah. Macamana nak berjalan jauh nun ke Kedah ni kalo anak demam, risau wei.. Tapi tulah daj standby sesiap ubat dia.. Harap lah xdemam lagi petang ni.

Dah lah borak sampai sini je. nak balik dah tata...

Jangan lupa jenguk KITA KAT SINI.
Kalo berminat skin care seqy beauty pm kita
Dan kalo yang mencari dianz vit, floral mask, nano lightener cream by dianz.

MELAKA RIVER CRUISE

Dah survey kemana untuk cuti sekolah hujung tahun ni ke belum ? Untuk korang yang datang nak melawat Melaka boleh lah survey dar...