TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 17 September 2015

Dianz vitamin, Floral mask dan Nano Lightener cream





Jom dapat kan produk by dianz.

Gunalah #nanolightenercream untuk menghilangkan daki atau kerak pada leher, ketiak, celah miss-V, celah peha, siku dan buku lali. Penggunaan 1hari 2kali sapu selepas mandi. Harga rm 35 sahaja.

Bagi yang nk menghilangkan parut pada wajah (parut luka dan jerawat) boleh makan #dianzvitamin c & e. Malah untuk kulit wajah bersih dan putih. Tablet boleh di hisap, kunyah atan telan terus. Makan 1bj pagi dan 1bj mlm. Sebotol mgandungi 60bj tablet dan boleh bertahan sebulan utk sebotol. Harga rm 80 sahaja.

#floralmask dianz dgunakan utk membuang white head pada muka. Terutamanya pada bhgian hidung pasti banyak kan. Dengan floralmask ni mudah sapu pada wajah dan biarkan skjap kmudian tarik plahan lahan. Bau pun sedap dan tdk myakitkan. Harga rm39.90 sahaja.

Boleh pm 0172937142

Stock semuanya available ya boleh segera pm
Read more at http://websta.me/p/1075869525813017090_1476889141#eiq55vDrpwcg7l2V.99

Borak petang khamis meh

Alhamdulillah sejak beberapa hari ini, hujan turun lebat juga lah.  Jerebu pun makin berkurangan  hendaknya. Lagipun esok dah bermula cuti-cuti sekolah kan. Boleh lah anak anak berihlah kat luar kalo jerebu dah normal. Harap harap lah makin berkurangan jerebu ni..

Sementara nak habis kan waktu lagi beberapa minit nak balik ni blogging lah kejap. hehehe. Doakan kan pejalanan kita, malam ni nak bergerak ke Kedah sepupu kita kahwin. Mudahan kami sekeluarga selamat pergi dan pulang InsyaAllah.

Anak kita nafiz demam mengejut plak tgahari tadi, harap makin beransur sihat lah. Macamana nak berjalan jauh nun ke Kedah ni kalo anak demam, risau wei.. Tapi tulah daj standby sesiap ubat dia.. Harap lah xdemam lagi petang ni.

Dah lah borak sampai sini je. nak balik dah tata...

Jangan lupa jenguk KITA KAT SINI.
Kalo berminat skin care seqy beauty pm kita
Dan kalo yang mencari dianz vit, floral mask, nano lightener cream by dianz.

Segmen Bloglist Sii Nurul

Syarat untuk menyertai segmen ini adalah : 1. Hanya perlu Follow Blog Sii Nurul. 2. LIKE facebook page dan Subscribe youtube...