TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 4 Mac 2016

JUMAAT




Alhamdulillah masih bernafas lagi dipagi jumaat ini.  Takde apa sangat nak bebel pun. Cuma nak bagitau, my anak buah pagi ni buat pembedahan.  Sebab salur darah kat hidung dia pecah. Mohon dipermudahkan semuanya.  Sebelum ni pun dia penah buat dah. Masa umur dia 6Tahun. Now umo dia 8Tahun. Darah keluar dari hidung yang kuantiti yg banyak. Aminn..

1 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

Lazada 11.11 Blogger Contest: Unboxing Time!

Bagi korang yang tidak sempat untuk join contest 1111 lazada haritu, kini lazada melanjutkan contest tersebut untuk korang join se...