TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 4 Mac 2016

JUMAAT




Alhamdulillah masih bernafas lagi dipagi jumaat ini.  Takde apa sangat nak bebel pun. Cuma nak bagitau, my anak buah pagi ni buat pembedahan.  Sebab salur darah kat hidung dia pecah. Mohon dipermudahkan semuanya.  Sebelum ni pun dia penah buat dah. Masa umur dia 6Tahun. Now umo dia 8Tahun. Darah keluar dari hidung yang kuantiti yg banyak. Aminn..

MELAKA RIVER CRUISE

Dah survey kemana untuk cuti sekolah hujung tahun ni ke belum ? Untuk korang yang datang nak melawat Melaka boleh lah survey dar...