TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Khamis, 19 Januari 2012

Segmen Desktop Pilihanku bersama PM

Sila klik untuk join


Kenapa Cikfi letak gambar??

Setiap kali On je Pc nih mesti ingat Mak dan Ayah kat kampung.

Sambil baca doa Ibu Bapa tersebut.

Ibarat dorang ada sentiasa kat sebelah ni.

Supaya tidak melupakan dorang yang dah membesokan Cikfi.

So tu aje nak kongsi..


Semoga berjaya.

Tag!!


7 ulasan:

  1. huhuhuhu...segmen yg menarik!! :)
    thanks sebab tag sy..huhuuhu..

    BalasPadam
  2. alhamdulillah.. semoga menjdi anak yang yang dikasihi.. sejuk hati mak ayah..

    mekasih join ye.nanti PM kuarkan senarai

    BalasPadam
  3. pendamar mawar ; insyaAllah..tqvm

    BalasPadam
  4. singgah sini dari segmen abang PM. Hihi. :)

    doa wajib baca 5 kali sehari tu.. :)


    jalan-jalan blogwalking ^^

    BalasPadam
  5. sejuk perut ibu mengandung.. =)

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...