Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 10 Januari 2012

TAK RASA LAGI

Tengahhari semua??

Baru skang nak update!!

Toink..

09/01/2012 - Tidur seawal yang mampu, sebab mata memang tak tahan. Anggaran dalam koi 10.30malam. 

Aku men sms 1.2..3 mesej aku terus lelap.Sebelum lelap aku dah remind tepon nak bangkit esoknya seawai

6.15 pagi. Pastu krohh..kroh....zzzzZZ.. 

10/01/2012 -  Tepon bunyikk, aku celik mata off remind tu, pikiaq tido lagi 5minute cm gituh. 

Ha boleh camtu kan!! Hehe memang selalu macam tu, bukan pagi tadik jer. 6.20 pagi tepon berdering cam ni 

"Mencintai aku dengan seadanya, Mencintai aku bukan kerana rupa, Dalam waktu sedu, Dalam waktu hiba, Ku harapkan dia rela " .  

Haaa terbeliaq mata aku tengok nama terpapar. Poit poyo seh!! En.Ab calling?? 

So jawab ngan harapan haha nak lelap semula.  En.Ab cakap, udah-udah le tu tidoq, bawak2 le bangun.
Tak ke potong stim namanya tu!!.  Dan-dan aku kata, awai lagi kot.  

So dia kata, pi bangun, mandi, subuh dulu siap pastu kita pi sapan (sarapan). Haa tak ke aku riang?? Free ke

pakcik oit?? Haa free mende bayooo ler... Okeh aku bangun.
    Tak la lama sangat aku bersiap kot. Sat-sat dia kol tanya dah siap belum, dah gerak belum? 
    Aish ko ingat macam ko ke, senang je sume men sarung!!. 
    Tung tang tung tang kol 7.15 pagi gak aku kuar rumah.  Tuppp, jem plaksss. 
    Sebab laluan aku tu memang ada sebuah sek.men. Mana tak jem pepagi kan??. 

    Aku mesej boleh plaks dia xmo balaskan. tapi dah agak sebab dia hangin. 
    Haha aku agak kelewatan.  Sampai je, aku tengok dia berdiri tegak tunggu aku. 
    Grrrrr, aku kuar kete senyum simpul jela..  Bebel?? Haruslah kan. Perkara wajib dia akan buat. 
    So aku pun order Nasi Lemak + Tea "o" . 
    Dah kenyang aku terus lah pi kerja kan. Hehe.. 
      Jadi aku nak bagitahu, sekarang ini perut aku tak rasa lagi lapar. 
      Kalo tak waktu gini berlobang dah perut aku. Hehehe... 
      p/s : Saya dah gemuks okes!!!!!





      K bai....
      Tq sesapa yang sudi baca..

      5 ulasan:

      1. lelaki kalo duk bersiap..sekejap jerk.. mandi pon mcm main simbah air gtu jerk.. huhu

        org pompuan biasa arr.. nak pakai tudungnyer lagi..make up lagi..

        *moon suka alarm henpon lagu anuar zain..lelaki ini..

        rasa mcm anuar zain ada kat sebelah jerkk..ngeee~ gataiii

        BalasPadam
      2. anda di tag oleh cik siput ! ! =D

        http://ciksiputsedut.blogspot.com/2012/01/contest-my-bestfriends-forever-by-cik.html

        BalasPadam
      3. ehehe..selalu camtu lah..dah bangun sambung tidur balik 5 minit..last2 lintang pukang bersiap sebab dah lambat..hehe..

        salam kenal,
        yna.

        BalasPadam
      4. hahaha..lama sgt bersiap nie..hehe

        BalasPadam
      5. c.moon ; tau xpe, dorg bkn sabun pon haha. rbut xpyh nk sikat trus kua gitu je.kita ni mcm2 nk pakai..anuar zain gitu..hehe


        cik siput ; tq akan ku cuba =)

        pretty ; mst awk mcm itu jgk kan..hehe same la..

        selendang ; pompuan biasalah cecece

        BalasPadam

      Sudi sudi lah komen...

      Collaboration request

      Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...