TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Ahad, 13 Mei 2012

Aku Tak Suka Kau Perangai Kau Macam Ni!!!


Assalammualaikum..  Aku memang nak cerita banyak hal kat sini.  Sebab aku tak suka dengan perangai mcam ni.  Memang menyakitkan hati.  JAngan kata hati aku jer, malah hati orang jugak.  Tu pun kalo kau berperangai macam ni.  Rasa nak maki seranah jer.  Tapi bile kenangkan jasa dan pengorbanan kau kat aku tu terlalu banyak.  Aku sabar, tarik balik makian tersebut.


Tak nak type pepanjang lagi. Sebab memang aku tengah sakit hati ngan perangai kau.  Lagi aku type pasal ko panjang-panjang lagi ko wat hal..  Oh internettt aku tak tau ape salah aku sampai ko lembabssss.  Jap jap nak loadingggggg jer..loadingggg jerrr.....

Nak post entry pon macam harem@##$$$$^& jerr... 

Disebabkan ntenet lembab terus terbantu benda yang aku nak post untuk mlm ini.  Ia akan ditunda pada keesokan hari.  Itu pun dengan keizinan kerajinan dan ketidak sebukannn aku...


Orait selamat malam dannnnn selamatt hari ibu..................................

8 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Clinical Trial Biostatistics and Biopharmaceutical Applications E-book Download

2014 | 580 Pages | ISBN: 1482212188 | PDF | 4 MB Since 1945, "The Annual Deming Conference on Applied Statistics" has been an impo...