TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 7 Mei 2012

SAYA BERTUAH

Salam semua.

Disebabkan kesebukkan melanda.

Blog pun terabai.. (gile tak sebuk pon huhu)

Nak cerita sikit pasal saya yang bertuah hehe.

Sabtu lepas aku balik kampung.

Sampai pun dalam kol 1 cam tuh.

(Bajet balik makan jer)

Gile jahat ouhh tak laaa sebab tunggu memerut dulu tu lambat.

Mak aku pulak wat rendang Daging - gileee aku nak telan nasik

Dah macam kebulurr.. sedap bangat.. 

...........................................................................................

K aku nak cite pasal kenapa aku bertuah sangat.

Sabtu minggu lepas aku ade g Family Store Duyung beli barang dapur ngan akk ipar.

Pastu masa nak bayo tu, org kaunter tu kata g isi borang untuk cabutan bertuah sebab syarat nak isi borang tu kena beli barang yang berjumlah RM100xx keatas.

Disebabkan kitorang beli barang jejak Rm200xx keatas, dapat la 2 borang.

Aku pon isi lah ikot kretip aku.

Yang aku hingat soalannyer cam ni 

Berapa Fs kat dalam Melaka ni?? (cam tu bunyik soklan eh)

Aku hentam je jawab 5.

Lain-lain soklan tu kena susun ikot sesuka hati aku.

Aku pun tak yakin leh dapat pape pun.

Sebab tak penah dapat cabutan bertuah ni.

Akak ipar aku kata kat aku, kalo dapat beskal sebijik pon jadik la. 

Kire berbaloi gak.  Gile punye tinggi harapan ko kak. 

Seminggu selepas itu jeng jeng....

Tanggal 05 Mei 2012 masuk 1 panggilan telefon 06-26xxxx (aku pon tak hengat)

Nak cakap ngan Norhafxxxx bte Hasxxx ..

Aku pun aah lah.  

Cina tu cakap die dari Fs Duyung.

Aku pun ouhh yeke....

Cina tu cakap anda telah berjaya dalam cabutan bertuah tu.

Aku terus ohh terima kasih (eksitet ngkooo)

Nanti cik boleh datang tuntut hadiah yang berupa ..dot..dot... di Fs Duyung bersama K/pengenalan.

Aku pon berkata baeklah nanti saya datang.(dalam hati berbunga weii)

ehhh jap..jap .. 1 je ker??? 

Cina tu gelak sambil cakap 1 jer cik ..( Mesti cina tu kata aku tahmakkk) haha

Oleh itu aku nak kata kat korang


** Saya yang Bertuah **

Kau hadoo???? 

Petang nih nak pi tuntut hadiah tersebut.

Hadiah tersebut terpaksa dirahsiakan dulu.

Nanti aku dah pi amik baru ley tayang kat korang ..






Tq Family Store

6 ulasan:

  1. beznya blk kpg..ayu jh nk blk pun kna plan.huhu

    BalasPadam
  2. wah wah wah... bertuah....

    nanti tepek laa gambar hadiah yerkk

    BalasPadam
  3. @are_lin@yu jauh ?? kat mane tu? seronok balik kmpong ni..asyik dok makan jer.. asal lapa ade je mknan hehe

    BalasPadam
  4. @C.M.A @ CikMoonAdnan hahaha bertuah la sangat kan... tu la xsabar nk tepek lelaju nih.... tunggu ^_^

    BalasPadam
  5. wah xsbr nk taw hadiah apa tu.. :D

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...