TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Khamis, 1 November 2012

AHLAN WASAHLAN 1 NOVEMBER 2012

Aku rajin pagi ni nak apdet status kat Fb.  Ikut fikiran muge xde yang komen.  Sekalik tengok ramai yang bebalas komen, like pun jugak.  Tapi sila jgn nak percaya sangat komen-2 tersebut.  Semua nya akan diumumkan.  Alahai bajet mcm artis pulak kau ye sapidah haha.  Sapidah pun bukan nama sebenar tu gelaran masa aku g belajar dulu.  







So saya sangat malu dengan ucapan-2 dan komen-2 mereka.  Pape pun selamat datang November.

2 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Power Eating: Build Muscle Increase Energy Cut Fat, 3rd edition E-book Download

2006 | 328 Pages | ISBN: 0736066985 | PDF | 2 MB This work is aimed at power athletes, coaches and trainers who are interested in maximising...