TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 5 September 2012

ITU TANDA NYA..

Kringgggggggggggg.... kringggggggggggggggggggg..kringggggggggggg..
Kalau masa sekolah dulu terhegeh2 memasing nak g tekan loceng untuk rehat.
Tapi kalau tekan loceng nak balik sume malas.
Nak tau kenapa malasa.. Mesti lah sebab nak balik. Ha kalo dah ngko yang pi tekan loceng harus lah lambat sikit balik. Dulu masa sekolah rendah dah cukup jer time 1/2 jam nak balik cecepat kemas beg, pensel siap kira ade berapa batang, pastu tunggu jer waktu nak balik.  Kalo waktu akhir adalah cikgu yang garang lagi teruk.  Siap berdoa semoga cepat la masa berlalu.

Kini tiada lagi sebegitu.  Dulu aku kecik jer tetibe skang dah beso panjang. adoiii makin men-tua pulak dah.

Sebenar dan sebenarnya aku nak cakap, skang sudah masa untuk pulang.  Tapi opis ni mane ade loceng macam kat sekolah tanda waktu pulang.  Jadik jam lah menjadi penanda aras. Eh aras ke?? Merepek suda...

Jadik mari lah pulang..... sambil goyangkang badan dan libas rambut..puihhhh hohoho

KEINDAHAN CIPTAAN ..

Beso betul Monyet tersebut.


Konon konon nak ulur tangan skali monyet datang dekat.. Ohsemmmm
Keindahan ciptaan Allah..
SubahannAllah...
Penunggu Misteri ...



Gambar ni masa puasa ritu.  Haa aku kan macam sebuk jer, memang tak lah nak updet macam.  Ni kat Muar Muar Sungai Muar kot.. Aku pun tak ingat lah.  Masa ni tunggu nak buka puasa. So macam awal jer lagi, kitorang lepak jap kat sini.  Punye lah banyak monyet2 berkeliaran kat sini.  Macam beso budak bapak monyet tuh.  Ceh macam lah tau bapak monyet ek aku nih. Hahaha.

Pergi kejap je pun, pastu terus ke kedai makan.  Restoran Trafic Light kot nama nya.  Order mee bandung.  Pastu Ciken Cop 1.  Sumpah tak sedap Ciken cop tersebut.  Mee bandung boleh tahan la jugak sebab aku berjaya melicin kan pinggan tersebut.


Pas buka terus balik Melaka. G Muar semata-mata nak makan Mee Bandung.  Oh En. Tunang punye ragamm...

Malam Raya Pertama - 2012


Ini adelah gambar kami dimalam raya pertama..
Dari kiri kak ipar K.Anie, Mak, Aku yang gemuks (sila jgn tengok suar kotak2 tu), Kak yang, Kak ngah.

Hepi Bedayyy




Happy Birthday Muhammad Firdaus Hakimi Bin. Mohd Fazli.
05. Sept.2008 until now 05.Sept.2012
4 Years Old....

Semoga awak menjadi anak yang soleh dan berjaya.
InsyaAllah.... Miss u love u....



Dari : Makchu tercinta =)



PakNuar.Photographer

Korang memerlukan  photographer untuk majlis bertunang, hari jadi, perkahwinan atau outdoor  bajet tapi gambar letop letops korang ...