Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 9 Mac 2012

BERKUMPUL 03 march 2012

Kisah minggu lepas aku baru nak hapdet minggu ni.

Hahaha takpe kan.??

Sebab minggu lepas memang macam kesebukan.

Ni baru nak dapat hapdet blog.

Sabtu lepas rumah mak ayah aku ade wat majlis sikit.

Majlis bacaan Yasin.

So, adik beradik pun berkumpol la.

Malah anak buah yang ramai pun tak terlepas jugak berkumpul sebegitu ramai.

Tapi kakak aku yang ke-2 tu tak dapat nak balik.

Atas alasan anak die ade tuisyen. Mentang2 lah dajah 6 kan.

Ermmm takpelah nak wat caner kan.

Bak kate abg aku yang ke-6 tuh,

" Kalo tak tuisyen 1 hari pun lom tentu ley 50A upsr"

Jahat tak ayat cam tu???

Hahaha zalim kan ayat cam tuh!!!

Yer lah 1 hari je pon, bukan senang nak berkumpul adik beradik ni.

Sorang kat utara, selatan, timur, barat.

Haaaa kalo raya pun lom tentu nak dapat berkumpol cam tu gak.

Sebab dorang raya kan ikut turn.

Mestilah tak sama kan?

Aku jer raya memang tak ikut turn takat tahun nih..

Tak tau lah kalau akan datang kena ikut turn gakss hahaha(sila jangan kata gediks)


k mari lah layan gambar yang tak seberapa nih..

Yang macam tah pape tah...

Sebab bukan aku yang pegang kamera masa nih..


Sebab aku memang kesibukan dengan hal temeh-temeh.


NurYaqiera yang tunjuk rajin
Bagus anak-anak buahku rajin belaka kan!!!





Gotong royong org kampung ^_^






Sila jangan puji okeh!!! Makcik poyo tunjuk bizi nih





Tukang Masak okey mak kepada Nur Yaqiera (macam adik kakak kan?)






My Emak yang caring n take care..Love u makkkk





Pakcik menang mutu hahaha...




My Ayah bersama cucu yang poyo nak begamba dengan kamera.





 Begitulah gambar2 yang terkeluar carta minggu lepas...

Banyak lagik tapi tak kan nak upload sampai penuh pulak kan..


Okey itu ajer....


Tq untuk yang sudi menjenguk ^_^


4 ulasan:

  1. waa seronok je kalo dapat berkumpul semua adik beradik kan...

    konpem riuh satu umah...

    BalasPadam
  2. C.M.A @ CikMoonAdnan : tau xper...huh terjerit2 sane sini..pabila jiran tetangga pun bergabung lagikk riuh tinggi...

    BalasPadam
  3. dah lama tak kumpul dgn family ramai-ramai cmni

    BalasPadam
  4. aku HaniAsyira : seronok tauuu

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...